Партер за бизнес – ЗАВЕДЕНИЕ, МАГАЗИН или ОФИС – в реставрирания Център на Стария Бургас – до х.България!

1 200 лв /на месец/
Вид имот: Магазин   |    Бургас, Център
  Код на офертата: 6943

Предимства

✔ Необзаведен
✔ Масивна външна врата
✔ Електричество

Описание

САМО от „VIP Морски Имоти” !

Свободен от 01.07.2024 г.

Най-добра цена на пазара на бизнес наеми, според местоположиние и площ!

Предлагаме ви партерно помещение за хора, които искат да развият своя бизнес в реставрирания автентичен център на стария Бургас, тъй като всяка сграда в тази част разказва историята на града.

Огромна панорамна витрина – 7 м., височина на помещенията – 3,50 м., в ИДЕАЛНИЯ ЦЕНТЪР на Бургас.

Помещението е на ул.Граф Игнатиев №7 – район с много обновени сгради паметници на културата и сгради строени в средата на миналия век. Всички улици тук са реставрирани от Общината – павирани с нови тротори и автентична атмосфера. Самата улица „Граф Игнатиев” е пресечка на Александровска, а партера е само на метри от главната улица, непосредствено до две банка – Общинска банка и Ziraat Bank, близо е до х.България.

Непосредствено до помещението отваря врати нов бутиков хотел, който се помещава в една от най-красивите реставрирани сгради – паметник на културата в Бургас.

Имота е много подгодящ за заведение, салон за красота, шоу-рум: магазин за мебели, бутик, също за офис на куруерска фирма, фото-срудио, складкарница, галерия, представителен офис. Сградта е строена през 60-те години на миналия век с каменна облицовка, високи тавани и класическа архитектура. Района е с огромен потенциал, тъй като от двете страни на магазина има реставрирани сгради паметници на културата, като едната е банка, а другата бутиков хотел.

Предимства:

— Огромна търговска зала – 45 кв.м. с квадратна форма.

— С отваряеми витрини от горе до долу по цялото лице към улицата, което е 7 м.

— Две складови помещения с ПРОЗОРЦИ, през които влиза достатъчно естествена светлина (това позволява да се превърнат и в офиси), има и санитарни възли (за освежаване или ремонт). Освен търговската зала с площ 45 кв.м. в имота ще откриете още офис, складово помещение и санитарни възли с площ общо още 24 кв.м.. Т.е. чистата използваема площ на целия имот е 69 лв.м.

— Лесно може да се постави светещати или указателни табели по цялата дължина над магазина.

— Към момента с разрешителни за ЗАВЕДЕНИЕ

— По документ за собственост – АПТЕКА.

— Отдава се дългосрочно

— В близост има няколко общински паркинга с изгоден месечен абонамент, а района е „синя зона”.

— Освен това е на 200 м. от Агенция Митници, Пристанище Бургас, ЖП и Автогара, а на 100 м. – сградата на НАП, Община Бургас, EVN, офиси на мобилни оператори, 8 банки, търговската гимназия.

Цената е без ДДС.

Обадете се и запазете час за оглед!

Код на оферта: 6943

Свържи се с брокер

Гергана Велкова

Консултант продажби

Опита ми като собственик на Агенция за недвижими имоти е от 2007 година, а в кредитното консултиране като съветник работя от 1999 година.

Завърших висшето си образование през 1998 г. в ИУ Варна, специалност „Финанси и Кредит“.

Веднага след това започнах работа като Гл.Счетоводител в Лицензиран Инвестиционен посредник в Бургас, а година и половина по-късно започнах работа като банков кредитен консултант. В продължение на 9 години натрупах безценен опит в кредитното консултиране в 3 водещи банки, които активно кредитират фирми и домакинства. Това са ПроКредитБанк АД, УниКредит Банк АД и Пощенска Банка АД.

Така през 2007 г реших, че искам да имам собствен бизнес и мога да съм полезна на клиентите в сферата на кредитното консултиране. Много скоро дейността ми естествено премина и в посредничеството при сделки с недвижими имоти.

През 2012 г реших, че за да мога да предлагам по-добра услуга за клиентите, трябва да повиша професионалната си компетентност и умения. Тогава закупих франчайз за Бургас на най-голямата мрежа от агенции за недвижими имоти в света и почти 5 години до 2017 г. прекарах в тази мрежа незабравими години. Натрупах професионален международен опит, създадохме екип.

Моите ценности са: 

  • Прозрачност, коректност към клиенти и партньори
  • Бързина, поемане на отговорност и обратна връзка към клиенти и партньори
  • Иновации и нови технологии, които могат да ни помагат да осъществяваме целите на клиентите, а тези цели винаги са свързани със срок, цена и качество.

Имате въпроси?